I don't wanna wait for our lives to be over

Sedan i måndags förmiddag har jag legat i soffan framför tv:n. Jag kan alla reklamer utantill och jag kan nästan tv-tablån utantill också. Jag kollar på Vänner och How I met your mother på dagarna, och sedan repriserna på nätterna. Och jag kollar på halva avsnitten innan jag påminner mig själv om att jag redan sett exakt samma program redan.

På nätterna har jag lärt mig att jag kan kolla på The Practice med den läskiga William Hinks innan det kommer två avsnitt på raken av Dawson's Creek. Och på natten är det inte ens reklam! Hur bra som helst ju. Sen kan jag sova några timmar innan The Voice börjar och sen kör det om igen. Och om jag skulle ha svårt att sova och vakna upp ibland så finns det alltid något bra på Animal Planet att kolla på.

Halsfluss är det tråkigaste någonsin. Hoppas jag blir frisk snart.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tänker på dig! <3

2010-01-21 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback