I'm not gonna say that I'm okay

Jag är otroligt dålig på att städa. Kommer alltid på mig själv med att ta pauser på alla konstiga sätt. Antingen springer jag på toa fast jag inte är kissnödig eller så börjar jag läsa i någon tidning för att "den är jättebra". Nu var ursäkten att jag ville blogga om nyårsafton helt plötsligt.


Jaja, jag hade en väldigt bra nyårsafton i alla fall. Och det har jag alla mina vänner att tacka för. Och igår tog jag och Rebecca tåget till Stockholm för att träffa Moa och Johanna som båda befann sig i Stockholm nu under nyår och att träffa er igen fick mig att inse att jag har så otroligt många guldkorn i mitt liv som jag vill ta vara på.

Fler bilder från nyår finns på facebook, men här kommer en!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Var hur kul som helst att träffas! ni är verkligen bra vänner :)hoppas vi kan ses snart igen!!

ta hand om dej! pusss o kram

2010-01-03 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback