om jag kunde visa hela världen hur du ler

Hade en helt sjuk kväll med släkten igår och kvällen avslutades riktigt bra på Harrys med två av mina systrar och min nyblivne "bror". Låter bilderna få tala för sig själva!


Tokseriösa på "Hela havet stormar"


Knuffar&fusk, dans&skratt!


Jag var i finaaal (som jag även vann, mycket viktigt)


Älskade morfar ska beskriva "Godahoppsudden"


Och min morbror beskriver kräfta?
(Jag vet ju att du kommer se bilden eftersom ni läser min blogg där hemma...)


Söta mormor fick ett pinsamt ord, haha <3


Kommentarer
Postat av: madde

saknar dig otroligt mycket! <3

2010-02-01 @ 14:41:25
Postat av: Anna

Jag ångrar så mycket att jag inte hade kameran med mig. Det var en helt galen kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback