quand elle chante elle se sent bien

Imorgon är det den efterlängtade lönen äntligen. Känns extra roligt nu eftersom jag kommer kunna spara så mycket, och ännu mer extra roligt eftersom de pengarna kommer gå till något väldigt speciellt. I slutet av maj åker jag och Mamma till Paris, en stad som jag velat besöka i flera, flera år. Ska bli enormt kul att se alla historiska platser, och även de nya och moderna ställen, om jag alltid längtat till.

Det är så otroligt mycket roligare att resa någonstans när man har betalat det själv, vilket jag gör den här gången. Precis som jag gjorde till London och Magaluf. Det är som att ge sig själv en present.


5 månader kvar!


Kommentarer
Postat av: Madde

Anna, kan inte du smyga ner mig i din resväska? Jag skulle så gärna vilja hänga med :D Jag kan ju vara eran personliga guide och jag gör det ju alldeles gratis förstås ;P haha saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback