so you don't stand out, but you don't fit in

Efter att ha anmält mig till högskoleprovet så kollade jag på alternativa utbildningar till den jag vill gå, och som läget ser ut nu så skulle jag precis lika gärna kunna hamna i Kalmar som i Sundsvall. Det är helt enkelt ödet som bestämmer. Hoppas såklart på det sistnämnda, men vill inte påstå att det skulle bli så speciellt mycket sämre att flytta söderut. Så länge jag får lära mig något jag tycker är roligt så är jag nöjd.

Imorgon ska jag tvinga mig själv upp ur sängen tidigt så jag ställer tillbaka min dygnsrytm. Blir så trött på det här. När jag äntligen började få ordning på det så blev jag sjuk och allting rördes om igen. Ska i alla fall städa av hela min nedervåning här hemma. Känns lite löjligt egentligen, jag har ju nästan som en egen lägenhet här i källaren. Det enda som fattas är ett kök. Skulle till och med få plats med en inneboende. Någon som är intresserad?

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror det var du som kommenterade min blogg nyss, länken funkade inte haha.



Ja det är faktiskt både spännande och läskigt, man börjar ju undra varför liksom. Håller med dig om att naturliga förklaringar är tråkiga! Vissa saker går ju inte att förklara så allting kan inte ha naturlig förklaring. Gillar lite övernaturligt :)

Postat av: Malin

Haha jo precis, sen var jag inne på 13 olika bloggar innan jag hittade din ;)



Nej men du har absolut rätt, det behöver inte alls vara något negativt. Har vart med om en hel del övernaturligheter faktiskt, och långt ifrån alla har jag fått en negativ/otäck känsla av. Får för mig att det är mormor försöker få lite uppmärksamhet, men vad vet jag haha.

Har du vart med om nåt läskigt?:)

2010-01-27 @ 01:31:53
URL: http://wopswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback