you make things right

Tog precis en dusch och upptäckte att min nya deo luktar chai te! Helt underbart med tanke på mitt nya beroende som handlar om just chailatte. Dock kom jag precis på mig själv med att längta efter att sitta på tåget imorgon och dricka en kaffelatte från Pressbyrån samtidigt som jag läser Cosmopolitan. Jag är alltså kaffesugen. Nu. Har i och för sig varit det hela dagen. Men ja, jag tror kaffe och chailatte är det godaste jag vet.

Och varför jag ska åka tåg är för att jag ska till min älskade vän Emmapemma imorgon och stanna där över helgen. Skönt att det inte blev 5 år mellan träffarna den här gången. Jag vet att det kommer bli en bra helg, vad vi än hittar på, för Emma har äääääntligen kommit ut från toaletten!

Haha, Örebro imorgon alltså.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Joel

Vare det som smakade pepparkaka typ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback