and it feels like he's waiting for you

DET HÄR ÄR TILLÄGNAT MAGNUS PÅ MITT JOBB:
Drömmen vore att kubba till Kuba för att kuba och äta mandelkubbar.



Igår när jag satt på bussen så var det en tjej som satt på andra sidan gången och tittade på mig hela tiden. Jag blev direkt orolig och undrade om jag hade en kråka hängde ur nästan eller en svart fläck i ansiktet. Och det fick mig att tänka på att varje gång man upplever att folk stirrar på en så säger man till sin vän; "Ser jag konstig ut? Folk tittar så mycket på mig.."

Men hallå, om du ser en tjej/kille som du tycker är ovanligt fin i håret, har snygga kläder eller bara är allmänt vacker - tittar inte du lite extra på den då? För att inspireras, avundas eller helt enkelt njuta av utsikten.

Så den där tjejen på bussen kanske tyckte att jag var skitsnygg.
Och så ska jag tänka nästa gång någon tittar på mig.


Vadå, är jag INTE snygg?


Kommentarer
Postat av: Magnus på Annas jobb

Tack :P



Och bra tänkt, det handlar om att man bara bestämmer sig för att man faktiskt är skitsnygg!

2010-03-10 @ 10:42:44
Postat av: Stina

älskar det kortet!! <3

2010-03-12 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback