and the prettiest things can come out of the coldest night

Fick en liten pik av min jobbarkompis här på bloggen, om att jag ofta klagar på att jag är trött på jobbet. Och det fick mig att komma på att jag alltid säger att jag är trött, fast jag inte är trött. Det har liksom blivit en vana, att när någon frågar mig hur jag mår, så svarar jag att "jag mår bra - fast jag är lite trött".

Men nu ska jag sluta med det, det är en dålig vana som förmodligen sprider negativ energi. Om någon hade frågat mig nu hur jag mådde, så hade jag svarat att jag mår skitbra. För det gör jag! Och när jag satt på bussen hem lyssnade jag på Lasse Lindh och Håkan Hellström och mina ben dansade omkring hur mycket jag än försökte sitta still. Väl hemma tog jag en promenad för att sparka av mig lite, och när det var halt på backen så snurrade jag fram.

Vet inte varför jag är så glad idag, men det tänker jag inte ta reda på heller. Sjukt onödigt. Ska bara le och ta vara på humöret. Typ, YES!


Kommentarer
Postat av: daviid

hur mår ögat ?

2010-03-24 @ 01:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback