nej, du är redan tagen

Ibland vill man bara fråga människor: "Hur fan tänkte du nu?" Tyvärr upplever jag att man ofta blir väldigt missnöjd med svaret om man överhuvudtaget får något. Fick precis nyss höra från en av mina allra finaste vänner att den enda som kan sätta sig i en sån här sits är jag. Att jag är för nyfiken och för svag för att sätta ner foten i de här läget. Hon har så rätt, och vi skrattade. Varför bor du inte närmare Emmsis?

Har också kommit fram till att det vore otroligt skönt att komma på att man är homosexuell. Då skulle man inte behöva undra vad det är som gör att det aldrig riktigt stämmer. Men när Mangebange frågade mig idag om jag någonsin tänkt i de banorna så mådde jag typ illa. Att vara homosexuell funkar verkligen inte för mig, så det är alltså inte det som är problemet. Fan också.

Säkert ingen som fattar någonting, men jag vill bara skriva BALLE. Och imorgon kommer bli en dag för att reda ut mina tankar litegrann. Tåg, promenad och lite finns i sjön. Och så älskar jag Lasse Lindh också.



Hon sa: 'Du kan aldrig ha varit blyg'.
Jag sa: 'Kan jag inte få ta dig i smyg?'
'Nej, jag är redan tagen'

Hon tog, tog min hand och sa: 'Jag vill'
Jag tog hennes hand ifrån min och sa: 'Nej, du är redan tagen'

Om jag bara visste, om jag bara visste, om jag bara visste hur du kysser mig,
då skulle jag gå, men du är lite för söt och mindre smakar bättre.
Du skulle bara bli kyss 47, och du vill säkert vara mer, för jag vill vara mer.
Så gå tillbaks till ditt så går jag tillbaks till mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback