wish I was to dead to care

Åååh jag är så jävla förbannad just nu. Beställde kläder från Nelly för två veckor sen, men kläderna kom aldrig så jag gick in på deras sida för att fråga varför i deras kundtjänst. Men då står det där att de haft lite problem med sina egna leveranser, och att det därför tar lite tid att få iväg våra leveranser. Jag ryckte bara på axlarna och fortsatte vänta, så bråttom var det ju inte med mina kläder.

Men sen helt plötsligt har jag fått tillbaka pengarna som jag betalade kläderna med, och idag fick jag ett mail från Nelly där det stod att min beställning annullerats eftersom giltighetstiden på mitt kort gått ut. Det är helt omöjligt med tanke på att jag bara haft kortet i lite mer än ett år.

Gick in på deras kundtjänstsida igen för att fråga dem vad som hänt, och när jag skickat in mitt meddelande så började jag kolla bland deras kläder igen för att göra om min beställning. Lite smått irriterad var jag. Och vet ni vad jag upptäckte? Klänningen jag beställd fanns inte längre i deras sortiment.

Sjukt oprofessionellt av dem att skylla på mitt kort istället för att be om ursäkt för att det jag beställt inte funnits i deras lager överhuvudtaget. Kan ju säga att det lär dröja innan jag beställer därifrån igen. Fan vad arg jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback