with every step you climb another mountain

Alla som jag umgåtts med på senaste tiden har nog hört mig säga "Fan vad skönt det ska bli att vara ledig nästa helg!". Har verkligen ett fram emot en ledig helg, med tanke på att jag inte haft så många det här året. Men när jag kom till jobbet igår, så såg jag att jag var schemalagd både lördag och söndag nästa helg. Jobbigt.

Men jag antar att det bara är att tacka och ta emot, och fokusera på lönen! Skönt att ha något att göra och att dra in pengar. Egentligen så känns det otroligt bra att få jobba, när jag har fått smälta det lite. Blev bara lite besviken när jag gått och längtat så mycket efter den lediga helgen. Men så kan det vara.

Och ikväll lyckades jag ju få ledigt så att jag kan följa med hem till Emma och fira hennes födelsedag med en mysig tjejmiddag! Har sett fram emot den här kvällen läääänge för jag vet att det kommer bli roligt.


Jag och fina Emma <3


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vi har även hört dig säga saker som "jag är inte van att jobba såhär mycket" och även "jag orkar inte jobba såhär mycket" eller saker som "jag blir trött av att jobba såhär mycket" :p

2010-03-21 @ 22:37:48
Postat av: Anna

Haha, det är för att det är sant! Men det betyder inte att jag inte vill vara på jobbet. Jag blir skitglad när ni frågar, för jag trivs himla bra. Även om jag blir trött. Men jag ska sluta klaga ;)

2010-03-21 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback