you've done messed up again, my friend

Skulle egentligen träna idag, men ju mer jag tänkte på det desto tråkigare kändes det att ställa sig i en sal i en källare och svettas med massa andra människor till musik jag knappt gillar. Så jag tog en promenad istället, en snabb promenad i skogen (Rebecca, hålet från när du fastnade i snön finns kvar. Skitdjupt!) med min egna musik i öronen, vilket var otroligt skönt.

Och när jag kom ut ur skogen så hörde jag introt till Hoffmaestro - Desperado i mina hörlurar och plötsligt existerade inte snön och isen runt omkring mig längre. Det blev 40grader varmt och jag kände solen gassa på kroppen. Jag kände doften av torrt och smutsigt gräs och smaken av knäckebröd med räkost på. Och runt omkring mig kunde jag se halvnakna, bakfulla människor sitta i trasiga brassestolar och fylla på ny alkohol i kroppen med en öl som är på tok för varm men ändå god. Och jag blev lycklig.

Det måste bli festival i sommar, det bara måste det.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback