after he's been hooked, I'll play the one that's on his heart

Rebecca | säger:
vad roligt att du redan har börjat med packningen

Anna Bäckman ' säger:
haha ja, kunde inte låta bli
men jag vet verkligen inte hur jag ska göra med shortsen..

Rebecca | säger:
men du kommer klara att välja tre par du vet ju hur jag är, jag kommer ha skit mycke problem att packa då får du säga samma sak till mig som jag säger till dig sen nu
hahah

Anna Bäckman ' säger:
hahaha, ellerhur
vi få peppa varandra
alltså guuuuuuuuuud vad roligt
men jag måste ju packa en vecka före dig, hahaha

Rebecca | säger:
hahah jaa det måste du ju! hahhah

Anna Bäckman ' säger:
haha ja så då får du fan hjälpa mig!

Rebecca | säger:
hahaha jaa
du kommer ju inte vara hemma när jag packar!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur fan ska de gå?????

Anna Bäckman ' säger:
hahaha
jag vettifaaaaan
jag får kolla igenom din väska på måndagen när jag är hemma
hur nu jag ska hinna med det
DET HÄR KOMMER BLI GALET TAJT

Rebecca | säger:
jaa det måste du ju nästan göra! du har typ 24 timmar på dig, det är bara gå upp skit tidigt och hålla igång till sent på natten hhah

Anna Bäckman ' säger:
haha ellerhur
och det är om typ.............. 4 veckorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
fast då är vi frammeeeeeeeeeeeeeeeeee

Rebecca | säger:
gaaaallleeeeeeeeeet


LET'S GO <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback