för jag tänker på en ängel

Oj, vilken bra vecka det här är och kommer bli. Igår fick jag chansen att rida för första gången på fyra år, vilket var otroligt roligt även fast det var svårt. Saknar ridningen ännu mer nu när jag verkligen minns hur det är. Hästar är så otroligt jävla bra, på alla sätt och vis. Och fy fan vad jag saknar Baileys, den bästa av dem.

Idag har jag varit på halkbanan och slirat omkring vilket också var kul, snart har jag nog det där jävla körkortet. Nu sitter jag i soffan med min låtsassyster och kollar på Håkan Hellström Live på Peace&Love 2009 för typ tusende gången med gåshud på kroppen och kärlek i hjärtat. Håkan är verkligen så otroligt jävla bra, på alla sätt och vis.

Och imorgon åker jag till Paris med mamma och jag tror inte jag behöver skriva så mycket mer om det - längre.
Paris kommer verkligen bli så otroligt jävla bra, på alla sätt och vis
.


Världens bästa häst <3


Kommentarer
Postat av: Patrik

haha halkbanan kommer jag vara bäst på när jag ska ta körkort XD



sv; en drever är en hundras haha ;)

Postat av: Andrea

"Hästar är så otroligt jävla bra, på alla sätt och vis" Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Världens mest underbara djur. ;D

2010-06-02 @ 17:07:15
URL: http://andreasundkvist.blogg.se/
Postat av: Patrik

halkbanan är nog det enda jag verkligen ser fram emot med körkortet XD

2010-06-11 @ 15:44:16
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback