it's nothing but love

Igår hemma hos pappsen satt jag och kollade igenom hundböcker som jag alltid tittade i när jag var mindre. Jag och min bästa barndomsvän Helena brukade sitta och bläddra och peka ut den finaste hunden på sidan. Vi fick inte ta samma, så det blev liksom lite tävling varje gång vi vände blad.

När jag blir äldre och har tid så vill jag ha en hund. Jag vill ha en liten hund men som ändå beter sig som en stor. Hundar med rosetter är fina och söta, men inget jag vill ha hemma hos mig. Först tänkte jag mig en Jack Russel, men nu har jag helt och hållet bestämt vad jag ska ha. En Dvärgpinscher blir det!


Hur fina är de inte liksom?


Kommentarer
Postat av: Patrik

åh såna där hundar är sjukt fina! :D



sv; nej, bilderna är tagna på våran baksida, våran fina lilla brygga haha =D

(degerfors)

Postat av: Helena

Åhhh, det hade jag glömt att vi gjorde :P Måste vi göra nästa gång vi ses ;) haha! Fan vad vi kunde roa oss med saker när vi var små :P

2010-05-20 @ 22:49:28
URL: http://h-lena.blogspot.com
Postat av: Patrik

sv; jaha okej! :)

jag vill ha en stor hund men vi har bara en muppig lite drever XD fast han är gullig han med haha

2010-05-21 @ 22:31:24
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback