let’s pretend this is the day we first met

Av ren rastlöshet klickade jag mig in på massor med klädsidor på internet nyss och hittade såklart massor med saker jag verkligen bara måste ha. Men sen kom jag på att jag på något sätt måste inse det som alla andra säger åt mig jämt: min garderob är proppfull med kläder jag aldrig använt. Vet inte hur många gånger min storasyster påpekat att jag har prislappen kvar på något jag köpt för ett halvår sedan.. Vad fan är det med mig? Tror jag att jag är någon typ.. storbloggare eller?

Nej, nu är det bara spara, spara och spara som gäller. Jag har en del utgifter som inte går att få bort, men i övrigt ska det fanimej vara en snål Anna ni kommer träffa de närmaste månaderna. Eller fan, det är bara månaden. Om en månad är jag i Hongkong. Iiiiiiiih!

Och för övrigt hade jag en av de bästa utekvällarna någonsin igår trots att jag inte hade de bästa förutsättningarna (min jobbhelg, inga pengar, O'learys och jag kände ingen på förfesten). Och Billie The Vision and The Dancers är huuuuuuuuur bra som helst.

I can make an air plane of this phone bill, watch it crash land right into the basket.
Let us steal some properties of rich men, let’s play Robin Hood and Marion.
Come on, you know I love you so much. Joy belongs to you and me and us too.
We’re not here to watch the others party. You are here to dance with me tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback