when I was young, it seemed that life was so wonderful

Först satte jag mig med guideboken mamma köpt om Paris för att kolla igenom lite vad jag vill se och jag har redan kommit på saker vi kan göra, vad det skulle kunna kosta och hur vi ska hinna med allt. Det känns helt overkligt att jag ska få gå omkring på gatorna i Paris och uppleva staden. Det är verkligen en dröm som kommer gå i uppfyllelse om 16 dagar. Jag vet redan nu att jag kommer älska det.

Sen tog jag fram körkortsboken jag fått låna av Madde och började läsa och innan jag visste ordet av det hade jag läst 100sidor och därmed allt om stadskörning och landsvägskörning. Min körskolelärare kommer vara stolt över mig, och jag är själv förvånad över hur roligt det var att plugga körkortsteori! Det här kommer ju gå lekande lätt. Jag mår så bra så bra så bra så bra så braaaaaa.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, och sen träffa Becca för en kvällsfika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback