and it burns me like the sun

Imorgon ska jag upp tidigt men jag vet redan nu att jag inte kommer kunna sova ikväll. Och om jag redan vet det, och bestämt mig för det, så kommer det bli ännu svårare. Tusen frågor flyger omkring i mitt huvud och jag har svårt att hålla isär dem. Jag kan inte ens fokusera tillräckligt länge för att kunna analysera sönder dem i bitar som jag brukar kunna. Frågor som varför, var och hur viftar med sina vingar så tätt att jag knappt ser var skarven går och det är därför omöjligt för mig att svara på dem. Men den största frågan är ändå vad? Om jag bara hade svar på det så skulle nog alla de andra frågorna gå att lösa ganska enkelt. De skulle gå att fixa till, bryta ner och få att bli rätt.

Egentligen har jag massor att göra nu, men jag bestämmer mig helt enkelt för att göra dem imorgon och göra mitt bästa för att ändå somna nu. Jag är även så törstig att jag knappt vet var jag ska ta vägen fast jag häller i mig mängder med vätska. Ska se om farmors saft kan hjälpa mig. Sen ska jag bara ta en dag i taget, så där som du brukar göra, och hoppas på att allt reder ut sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback