it's to you I will always return

Det har varit en intensiv helg för mig, känlsomässigt och tankemässigt. Det är underligt att något kan kännas så rätt och så självklart samtidigt som man inte förstår över huvud taget. Jag drömmer drömmar om hur jag vill att det ska vara väldigt ofta just nu och vågar knappt berätta för folk vad mina nätter har på hjärtat. Fan vad jag gnäller.

Men igår hade jag en toppenkväll med två av mina bästa vänner. Det började med philadelphiaost och skårpor, övergick till 118100-frågor och slutade med fjortishäng på Donken. Vi skrattade, vi gnällde och vi åt. Så där som man bara kan göra med sina tjejkompisar. Med tjejkompisar som man verkligen känner sig säker med. Tycker om er så himla mycket. Galet.



"Vilka är Anna Bäckman, Stina Nygren och Sandra Larsson?"

"118100 tror att Anna är en snygging, Stina är en plugghäst
och Sandra är en atletisk tjej som gillar doften av barrskog"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback