so if you got a candle you better light it

Ibland när man blir besviken på människor är det befogat. Personer kan ibland visa sig vara något helt annat än man trodde från början och när bubblan spricker kan det kännas som att det gör ondare än något annat. Men det är inte alltid så och då måste man svälja sin frustration och försöka komma igenom den där röran av missförstånd som gör att man tycker illa om någon. Jag klarade av det igår, vilket får mig att må mycket bättre.

Och idag har jag tagit ett kliv framåt. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan sätta igång med att städa mitt rum så jag kommer i ordning ordentligt efter min hemflytt. Jag har fått energipåfyllning av mina barbrudar den här helgen vilket gör att jag känner mig så himla uppskattad och bra. Det finns inget finare än vänner som verkligen visar att de bryr sig om en, och jag har väldigt många sånna runt omkring mig just nu.


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback