the voice of reason I forgot I had

Och mitt i allt det där som jag inte har någon aning om, det där som jag grubblar över men ändå aldrig förstår och det där som får mig att vilja krypa i hop i ett hörn och bara vara för mig själv, så dyker det upp förväntingar och lycka. Jag klickar mig runt på hemsidan och känner hur det rusar i kroppen av nyfikenhet och iver och jag vill bara fylla i alla papper och få en chans att förbereda mig ordentligt. Jag vill göra allt jag kan för att få komma till den platsen där jag passar in. Där jag vet att jag har saker att prata om, där jag skulle orka engagera mig och göra mitt bästa. Den plats där jag alltid velat vara. 

Och så slår det mig att det inte är säkert. Och att det gått åt helvette förut.

Men fan mig om jag slutar försöka.

So I won't give up, no I won't break down.
Sooner than it seems life turns around.
And I will be strong even if it all goes wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback