never, ever deep in love

Jag skulle gärna vilja säga att jag sitter och tittar ut genom mitt fönster just nu, men det gör jag tyvärr inte. Eftersom jag bor på "solsidan" av huset, så blir det bastu här inne om jag inte drar ner rullgardinerna när solen är framme. Otroligt tråkigt, jag trivs verkligen med utsikten här. Egentligen är det inget speciellt att titta på, men det känns hemma.

Igår när jag var och köpte mjölk på Frendo såg jag lite gula löv här och var, både i träden och på marken, och jag kände verkligen hur mysigt det är med höst. Jag älskar att ta på mig stora koftor med härliga höstfärger och tycker, slå mig om ni vill, om när kvällarna blir lite mörkare så man kan tända ljus och sitta i mjukiskläder och dricka te.

Om tre veckor ska jag åka hem till Eskilstuna och hälsa på, och jag längtar. Jag längtar efter att åka dit - och åka tillbaka hit igen. För herregud vad jag tycker om Sundsvall, trodde aldrig att jag skulle bli så fäst vid den här staden som jag är. Snart ska jag ner på stan med min fina vän och förbereda oss för norrlandsvintern med halsdukar och mössor. Vi har blivit varnade. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback