when I'm lost, I'm missing you like crazy

Här om dagen fick jag veta något som har gjort mig till världens lyckligaste människa. Jag har hoppats i flera år och egentligen inte ens förstått varför, och trott att det varit fel av mig att vilja det så mycket. Att det inte var min sak att ha. Men det var det. Och varje gång jag tänker på det får jag gåshud och är nära till tårar. Jag vet nu att det jag trott har gett mig styrka faktiskt har existerat och att frågorna jag ställt har besvarats även om jag inte hört svaren.

Och mitt bevis var en hög med skor.

Jag vet att jag kan och att jag ska, för någon mycket speciell i dubbel mening gav mig en spark i rumpan. Jag älskar dig!

Always you will be part of me, and I will forever feel your strength when I need it most.
You’re gone now, gone but not forgotten. I can’t say this to your face, but I know you hear.
I’ll see you again, you never really left. I feel you walk beside me. I know I’ll see you again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback