för dig ska jag göra det tusen gånger om

Vet inte riktigt vad som händer med mig just nu då jag kommer på mig själv med att göra så konstiga saker. Jag bakade till exempel en kladdkaka häromdagen, och jag tror att alla jag känner vet att jag inte direkt är något fan av att stå i köket. Dock kan jag erkänna att jag åt en hel del smet, vilket kanske kan ha varit orsaken till att jag plockade fram kokboken (sökte på google).

Något annat som är konstigt är att jag idag planerade mitt pluggande för att hinna med att se handbollen på tv. Handbollen. Och igår stod jag och bläddrade hoppfullt i tidningen och blev besviken när jag såg att det inte var någon match överhuvudtaget. Det tredje konstiga är att jag samtidigt som den urtråkiga handbollsmatchen satt och letade på bra hemförsäkringar och elavtal till min lägenhet som jag flyttar in i nästa helg. Och imorgon ska jag till skolan. Jättekonstigt.

Men något som inte är det minsta konstigt, är att jag nyss bokade biljetter till Daniel Adams-Ray i Eskilstuna, 18 februari. Det är så mycket Anna som det kan bli. Känns bra att avsluta kvällen med det. Godnatt!

(inte likt mig att sova så tidigt heller, fan)

Kommentarer
Postat av: Joel Jonsson

Vart ska DAR spela?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback