and making love was just for fun

Idag är en sån där dag när jag släcker ner lägenheten, tänder ljus och häller upp ett glas vin helt för mig själv. En del av mig vill låtsas vara en av Marian Keyes karaktärer, och sätta mig och skriva långa listor på saker jag måste göra, situationer jag ska sluta sätta mig själv i och personer jag aldrig mer ska bry mig om. En annan del av mig vill hälla i mig en flaska vodka, sätta på en sorglig, patetisk kärlekslåt och gå omkring och sjunga i en hårborste likt Bridget Jones. En annan del av mig vill ta mina sista pengar och dra iväg utomlands och skita i allt som sitter på huden som ett irriterande myggbett, som typ Blondinbella (förutom att hon gör det typ varje helg, och inte direkt för sina sista pengar).

Ska bli spännande att se var jag befinner mig imorgon; i framtidsvisionen, i baksmällan eller i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback