I never knew girls existed like you

Det är mycket som saknas i mitt liv just nu. Skulle kunna skriva en lång lista, faktiskt. Men trots det borde hela världen vara avundsjuk på mig. För jag har tjejkompisar som tycker om mig och allt med mig, som inte blir arga om jag inte hör av mig eftersom de vet att det inte betyder att jag inte tänker på dem. Jag har tjejkompisar på andra sidan jordklotet som läser långa mail om saker jag behöver reda ut i mitt liv, och tjejkompisar alldeles nära mig som orkar lyssna på allt mitt gnäll och nötande av samma problem i evigheter. Jag har tjejkompisar i andra städer som precis som jag gör allt för att umgås så mycket som möjligt ändå och som låter de där månaderna utan varandra vara oviktiga. Och jag har tjejkompisar som tar emot mig med öppna armar efter att jag haft en tråkmånsperiod och knappt svarat i telefon på flera veckor. Ni är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback